22 października 2013

tutorial: Jak składać ubrania?

Cześć! Dzisiejszy post może wydać się wam banalny, będzie to tutorial "Jak składać ubrania?". Do pewnego czasu nurtowało mnie pytanie jak składają te ubrania w sklepach. Próbowałam dojść do tego sama, lecz nigdy mi się to nie udawało. Aż w końcu moja cudowna mama pokazała mi tą "tajemnicę". Jak się okazało jest ona banalna, także żadna z was nie powinna mieć z nią problemów.

Nigdy dotąd nie robiłam tutoriali, także jeśli mnie ktoś nie zrozumie to przepraszam. Zdjęcia powinny pomóc, a ja postaram się pisać w miarę zrozumianym języku.


 1. Bierzemy bluzkę.


 2. Odwracamy ją na tył.


 3. Dzielimy bluzkę na połowę. Chwytamy za krawędzie i przykładamy do połowy.


 4. Robimy tak samo z drugą połówką.


 5. Następnie dzielimy bluzkę na trzy części. Składamy jedną część, a potem tą część dajemy do końca.


 6. Tak to wygląda po złożeniu.


7. Odwracamy na przód i mamy miej więcej coś takiego.

(Bluzkę kupiłam w Diverse za 34,99zł. wyprzedzam wasze pytania hihi)

Mam nadzieję, że ten post pomógł wam choć trochę. W ten sposób możemy również składać bluzy, sweterki, swetry bądź koszule. Sądzę, że część osób zna ten sposób składania więc dla nich ten post może okazać się nudny, ale druga część może go nie znać. Jeśli nie zrozumieliście do końca o co chodzi to napiszcie w komentarzu bądź na gmail'a, a postaram się pomóc.

Co byście chcieli zobaczyć w następnym poście?

14 komentarzy :

  1. Bardzo fajny mini poradnik :)
    Ja właśnie w ten sposób składam ubrania :) Wówczas wyglądają estetycznie na półce i po założeniu :)
    już OBSERWUJĘ <3 :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Składanie ubrań jest banalne :D Dobre wskazówki, dla osób, które same tego nie robią :)

    http://niikla.blogspot.com/
    zachęcam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję, liczę na rewanż :)
    http://blackspacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja składam bluzki trochę inaczej :D

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że ja dopiero niedawno nauczyłam się składać ubrania, a mam 15 lat. xD Wiem, żenada, ale zawsze wychodziło mi jakoś... nieładnie, brzydko, i jakbym składała szmatę do kuchni, nie ubrania. xDD

    Hej, jestem z bloga Aivilo (http://www.aiviloblog.blogspot.com/). Zainteresowana współpracą. Jeżeli tak to możemy pogadać o szczegółach. :) Tu masz mój e-mail: gebski.olivia@gmail.com

    Śliczny blog, by the way. Pomogłabyś z wyglądem mojego? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak samo składam swoje bluzki :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten tutorial przydałby się wielu mężczyznom ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie składasz bluzki ;3
    obserwujemy?
    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. haha składami czasami tak jak ty :D
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Desing ! :)) Sama go robiłaś ?? Jak tak to czy zrobiła byś dla mnie ? :))
    Ogólnie świetny blog fajnie się go czyta, obserwuję i liczę na reważ :)

    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny poradnik! Na pewno się przyda:)
    Kochana możesz mi powiedzieć, gdzie robisz te numerki na zdjeciach? W jakim programie? Jak możesz to odpowiedz na moim blogu:*
    obserwujemy?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze mam ochotę tak składać bluzki bo wyglada to ładniej ale jakoś wole wybierać latwieszy i szybszy sposób czyli wpychanie ubrań do szafy ^^
    Obserwujemy? http://patyskaa.blogspot.be/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluzka *-*
    Składam bardzo podobnie ubrania.Kiedyś oglądałam filmik (ale to było kilka lat temu) i tam właśnie podobnie składali ubrania i od tamtej pory też zaczęłam tak składać ^^ Chociaż chwilowo mam duży bałagan w szafie i muszę posprzątać,bo jak tego nie zrobię to nic tam nie znajdę :P

    iska-iskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie bardzo ważne:) ♥
/Nie toleruję spamu i obraźliwych komentarzy/